Öğretmenlerine teşekkür eden Koçak, “İyi okuduk, iyi mekteplere geldik, iyi makamlara ulaştık. Afyonkarahisar’ımızı şanla, şerefle temsil ettik. Bize emek veren tüm öğretmenlerimize minnettarız. Aramızdan ayrılanları da her zaman rahmetle anıyoruz” ifadelerini kullandı.