30 Ağustos çelenkleri sunuldu
30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle düzenlenen törende Atatürk Anıtına çelenkler sunuldu.
Kocatepe Parkı Atatürk Anıtında sabah gerçekleştirilen törende anıta; Afyonkarahisar Valisi, Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, İkmal ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Numan Yöner, Afyonkarahisar Belediye Başkanı Mehmet Zeybek çelenk sundular. Saygı atışı, saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasının ardından tören sona erdi. Törene askeri ve mülki erkan katıldı.
Bakmadan Geçme
Yeniden Refah Partisi Genel Başkanvekili Prof. Dr. Aydal: Afyon’dan Zenginler, Yatırım Yapanlar, Eğitimciler Kaçmış
Yeniden Refah Partisi’nden Üretim Ve Basın Özgürlüğü Çıkışı
Kontrolden Çıkan Otomobil Refüje Uçtu: 2 Yaralı
80 Bin Lira Toplandı, 2 Bin Kap Aşure Dağıtıldı
Cam Silmekten Yorulan Kadından Hem Güldüren Hem Düşündüren Bilgilendirme
Yıkım Kabusa Döndü: Molozların Vurduğu İş Yerleri Kapatıldı


