Afyonkarahisar'da 30 Ağustos Kutlamaları Başladı
30 Ağustos Zafer Bayramı kutlamaları Afyonkarahisar'da protokolün çelenk sunumuyla başladı.
Vali Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı ve protokol üyelerinin katılımıyla, 30 Ağustos Zafer Bayramı kutlamaları çerçevesinde düzenlenen törende, Kocatepe Parkı’nda bulunan Atatürk büstüne çelenk sunuldu. Gerçekleştirilen törende askeri erkanda hazır bulundu. Tören çelenk sunumu sonrası saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla sona erdi.
Bakmadan Geçme
Temel Mühendislikler Önemini Hiçbir Zaman Kaybetmeyecek
DEVA Partili Kocatürk: Yatırım Teşviki Değil, Kapitülasyon
Yapay Zekayı Kullanmayı Kolaylaştıran Eğitim
Türkiye’de Yılın Otomobili Tahmin Bile Edemeyeceksiniz…
Erasmuspro İle Geleceğe Yatırım: Viyana’dan Dönen Öğrenciler Deneyimlerini Paylaştı
Çukura Düşen İnek Olayında Belediye’den Açıklama Var

