Bilecik'te 1 Kişinin Üzerinden Uyuşturucu Madde Çıktı
Bilecik'te yapılan asayiş kontrollerinde bir kişinin üzerinden uyuşturucu madde ele geçirildi.
Bilecik'in Bozüyük İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipleri ilçe merkezinde yaptıkları bir asayiş uygulamasında bir kişiden şüphelendi. Şahsın üzerinde yapılan aramada metamfetamin ve bong aparatı ele geçirildi. Şahıs ekiplerce gözaltına alınarak, Bozüyük İlçe Emniyet Müdürlüğüne götürüldü.
Bakmadan Geçme
DEVA Partili Kocatürk: Yargı İle Siyaset Şekillendiriliyor
Tüp Yüklü Tırda Korkutan Yangın
Patpat ile Minibüsün Çarpıştığı Kazada 1 Yaralı
ATSO Meclis Başkanı Çelikten: Blok Mermer Fuarı’na 38 Farklı Ülkeden Ziyaretçi Geldi
Türkiye Yüzyılı’nın Gençlerinin Sahne Performansı Tam Not Aldı
Sertdemir Ailesinin Acı Günü: Şeref Sertdemir Vefat Etti