Dumlupınar'da Böğürtlen Fideleri İlk Meyvelerini Verdi
Kütahya'nın Dumlupınar İlçe Kaymakamlığı ve Kütahya İl Tarım ve Orman Müdürlüğünün destekleriyle alınıp dikimi yapılan tüplü böğürtlen fideleri ilk meyvelerini vermeye başladı.
Kaymakam Alperen Teltik, Selkisaray köyünde yaklaşık 5 dekar alana dikimi gerçekleştirilen böğürtlen fidelerini yerinde inceleyerek Köy Muhtarı Recep Zengin’den aldı. Kaymakam Teltik, meyve vermeye başlayan böğürtlen fidelerinin diğer üreticilere örnek olmasını, verimli bir sezon geçmesini diledi.
Bakmadan Geçme
Dehşet Veren Yıkımın Havadan Görüntüleri Faciayı İspatladı
‘Yeni Eğitim Yılında Büyük Hedeflerle Buluşacağız’
Böcek Ailesi Faciasında Karar Çıktı
Kaçırılan Yöneticinin Aracına Takip Cihazı Takılmış
Almanya’da, Afyonkarahisar’ın Yatırım Potansiyeli Gündemde
Afyon’un Ünlü Markasından Almanya’da Dev Yatırım
