Eğitimciler Seminerde Bir Araya Geldi
Rehber Öğretmenler Tuğba Kökcür ve Neslihan Yaşar, meslektaşlarına seminer verdi.
Afyonkarahisar İl Milli Eğitim Müdürlüğü Konferans Salonu’nda, Rehber Öğretmen- Psikolojik Danışmanlar Tuğba Kökcür ve Neslihan Yaşar tarafından sorumluluk bölgelerine yönelik merkez ve merkeze bağlı okul, kurumlarda görev yapan okul idarecilerine yönelik olarak "İletişim ve Pozitif Okul İklimi" semineri verildi.
İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mevlüt Çınar ve Şube Müdürü Ahmet Aksoy’un katıldığı "İletişim ve Pozitif Okul İklimi" Semineri’nde okul idarecileri de hazır bulundu.
Bakmadan Geçme
İYİ Partili Mısırlıoğlu: İktidar Vekillerinin Ayağı Yere Basmıyor, Kelebek Gibi Uçuyorlar
LGS Öncesi Afyon’da Son Üst Düzey Toplantı Yapıldı
Afyonkarahisar’da Sağlığa Pedal Çeviriyoruz
Başkan Kahveci: Bilginize Güvenin, Heyecanınızı Kontrol Edin
Afyon’un İki Önemli İsmi Ankara’da Buluştu
Kıbrıs Şehidi Nazmi Saatçi’ye Vefa


