'Evimi su bastı, Belediye Nerede?'
Gazeteniz Kocatepe, kamu kurum ve kuruluşlarının duyması gereken her konuda vatandaşın sesi olmaya devam ediyor.
“Ben Aynıoğlu Camii Sokak’ta oturuyorum. Yağmur yağdı, evimi su bastı. Belediye’yi 153’ten aradım. ‘Tamam, iki saate geliyoruz’ dediler. İki saat oldu gelen giden yok. Benim işim acil, ama Belediye’ye anlatamıyoruz. Böyle durumlarda ulaşabileceğimiz bir yetkili de yok. Evimizin su basmasıyla kaldım.”
Bakmadan Geçme
Afyon’un Köklü Mirası Hakkında İstişare
‘Afyonkarahisar’ımızın Kurumsal Bir Fuar Alanına Kavuşması Lazım
Kale Üzerinde Bulutların Dansı Görenleri Mest Etti
Yargıtay'dan Şok Karar: Balkonunu Kapatanlar Ceza Alabilir
Kına Gecesinde Kalabalığa Pompalı Tüfekle Ateş: 14 Yaşındaki Ayaz Öldü, 4 Kişi Yaralandı
15 Yaşındaki Çocuk Pompalı İle Düğünü Kana Buladı: 11 Yaralı



