İçişleri Bakanı Yerlikaya'nın Eşi, Afyon'da Açılışa Katıldı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'nın eşi Hatice Nur Yerlikaya, Afyonkarahisar'da Ahmet Mahir Aktürk Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği'nin açılışına katıldı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın eşi Hatice Nur Yerlikaya ve Afyonkarahisar Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı’nın katılımlarıyla, Ahmet Mahir Aktürk Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği’nin açılışı gerçekleştirildi.
Açılış programına; Afyonkarahisar İl Emniyet Müdürü Ahmet Birtan Erol, Afyonkarahisar İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Siper ve Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş da katıldı.
Açılış töreninde kurdele kesilerek yeni ağız ve diş sağlığı polikliniğinin hayırlı olması için dua edildi.
Bakmadan Geçme
Afyon'da Trafikte Yeni Dönem: Gece Denetimleri Geliyor!
AFSÜ Beslenme Bölümü Akademisyenlerinin Bildirisi Birinci Oldu
Afyon, Karadeniz’e Döndü… Yine Yağış Var
AFSÜ’nün Öğretim Üyesi AB Çalışma Gruplarına Katılacak
Burun Estetiği Yaptıracaklar Dikkat! Uzmanlardan Hayati Uyarı!
Afyon’da Gazetecilere Yapay Zeka Eğitimi Verildi




