İl Özel İdaresi ve Belediye İşbirliğiyle Yollar Yenileniyor
Erkmen Belediyesi ile İl Özel İdaresi arasında yapılan protokol kapsamında, Erkmen Belediyesi'ne yönelik sıcak asfalt serim çalışmaları devam ediyor.
İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Osman Ziya Bilim, İl Genel Meclisi (İGM) Başkanı Mehmet Siper, Erkmen Belediye Başkanı Yücel Şahin ve İl Özel İdare Yol Şube Müdürlüğü Müdür V. Faik Karakoç ile birlikte çalışmaları yerinde inceledi.
İl Özel İdaresi'nden yapılan açıklamada, "Gerçekleştirilen çalışmaların vatandaşlarımızın yaşam kalitesine katkı sağlamasını diliyor, görevli tüm ekiplerimize çalışmalarında başarılar diliyoruz." denildi.
Bakmadan Geçme
Büyük Vurgunu Afyon Polisi Önledi
Afyon’da Avm’deki Görüntüler Gündem Olmuştu: Gözaltına Alındı
Milli Görüş’te İttifak Açıklamasından Sonra İlk Fotoğraf Çin’den Geldi
Kaymakam Türker, Piste Çıkıp Yeni Evlenen Çiftin Mutluluğuna Ortak Oldu
İki Araç Birbirine Girdi, 8 Kişi Hastanelik Oldu
Karşıdan Karşıya Geçmek İsterken Hayatından Oldu







