Lise Öğrencileri Kahvaltıda Buluştu
Afyonkarahisar İl Müftülüğü Gençlik Koordinatörlüğü tarafından liseli öğrencilere yönelik kahvaltı programı düzenlendi.
“Gençliğe Değer” projesi çerçevesinde lise öğrencilerinin tanışma ve kaynaşması için gerçekleştirilen kahvaltı programına İl Müftüsü Lütfü İmamoğlu, Gençlik Koordinatörü Vaiz Hacer Genç, Gençlik Lise Sorumlusu Vaiz Nursima Çelik ve din görevleri katıldı. Kur’an-ı Kerim tilaveti ile başlayan programda konuşma yapan Müftü İmamoğlu, gençlere katılımlarından dolayı teşekkür etti. Kahvaltı sonrası etkinlik ve oyunlarla devam eden programda, gençler birbirleri ile tanışarak keyifli zaman geçirdiler.
Bakmadan Geçme
Afyon’da 15 Yaşındaki Çocukla Cinsel İlişki Davasında Hüküm Açıklandı
Müdür Sünnetci’den Hoca Ahmet Yesevi İlkokulu’na Özel Teşekkür
Bölgemize 307 Milyon Liralık Proje Desteği Geliyor
Temel Mühendislikler Önemini Hiçbir Zaman Kaybetmeyecek
DEVA Partili Kocatürk: Yatırım Teşviki Değil, Kapitülasyon
Yapay Zekayı Kullanmayı Kolaylaştıran Eğitim
