Müdür Erol, Güvenlik Görevlilerine Belge Takdim Etti
Afyonkarahisar İl Emniyet Müdürü Ahmet Birtan Erol tarafından, KAAN Uygulaması kapsamında özveri ile görev yapan iki güvenlik görevlisine teşekkür belgesi verildi.
İl Emniyet Müdürü Ahmet Birtan Erol, dikkatli ve duyarlı görev yaparak suçların önlenmesine katkı sağlayan Özel Güvenlik Görevlilerine teşekkür belgesi takdim etti.
Müdür Erol, Özel Güvenlik Görevlilerinin başarılı çalışmalarının devamını diledi.
Bakmadan Geçme
Başkan Kahveci: Kadınlarımızın Özverili Çalışmaları En Önemli Gücümüz
Afyon Lisesi Öğrencileri TEKNOFEST’te Büyük Gurur Yaşattı
Afyonkarahisar’ın Mayıs 2026 İhracat Rakamı Belli Oldu
Ege Maden İhracatçıları Birliği’nden Blok Mermer Fuarı’na Tam Destek
Bu Köyde Yıllardır Beklenen Sorun Çözüldü!
AK Parti İl Başkanı Şahin: Her Geçen Gün Güçleniyoruz

