Ödüllerini 19 Mayıs'ta Vali Aktaş'ın Elinden Aldılar
Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş, 19 Mayıs temalı yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödüllerini verdi.
Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından ortaokul ve lise öğrencileri arasında düzenlenen şiir ve kompozisyon yarışmalarında derece elde eden öğrencilere ödüllerini takdim etti.
Ödül takdim töreni Afyonkarahisar Valilik makamında gerçekleştirildi.

Vali Aktaş, dereceye giren öğrencileri ve öğretmenleri kutlayarak, öğrencilere başarılarının devamını diledi.
Bakmadan Geçme
Müdür Sünnetci, Başarılı Öğrencilere Belge Verdi
Bakan Bayraktar, Fuara Davet Edildi
Bakan Kurum, Afyon’un Yeni AK Partili Başkanlarını Ağırladı
İYİ Partili Mısırlıoğlu: İktidar Vekillerinin Ayağı Yere Basmıyor, Kelebek Gibi Uçuyorlar
LGS Öncesi Afyon’da Son Üst Düzey Toplantı Yapıldı
Afyonkarahisar’da Sağlığa Pedal Çeviriyoruz




