Öğrencilere güvenli internet kullanımı anlatıldı
    Afyonkarahisar İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, SİBERAY projesi kapsamında Şehit Mustafa Sezer Ortaokulu’ndaki 300 öğrenci ve öğretmenlerine güvenli internet kullanımı ile teknoloji bağımlılığı konusunda seminer verdi. (AA)
Afyonkarahisar İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, SİBERAY projesi kapsamında Şehit Mustafa Sezer Ortaokulu’ndaki 300 öğrenci ve öğretmenlerine güvenli internet kullanımı ile teknoloji bağımlılığı konusunda seminer verdi. (AA)
Bakmadan Geçme
Yeniden Refah Partisi Genel Başkanvekili Prof. Dr. Aydal: Afyon’dan Zenginler, Yatırım Yapanlar, Eğitimciler Kaçmış
Yeniden Refah Partisi’nden Üretim Ve Basın Özgürlüğü Çıkışı
Kontrolden Çıkan Otomobil Refüje Uçtu: 2 Yaralı
80 Bin Lira Toplandı, 2 Bin Kap Aşure Dağıtıldı
Cam Silmekten Yorulan Kadından Hem Güldüren Hem Düşündüren Bilgilendirme
Yıkım Kabusa Döndü: Molozların Vurduğu İş Yerleri Kapatıldı