Orman Şehitlerinin Naaşları Ankara'ya Getirildi
Eskişehir'de meydana gelen orman yangınına müdahale ederken hayatını kaybeden orman işçileri ve AKUT gönüllülerinin naaşları Ankara Adli Tıp Kurumu Grup Başkanlığı'na getirildi.
Eskişehir'in Seyitgazi ilçesinde başlayan ve Afyonkarahisar'ın İhsaniye ilçesine sıçrayan orman yangına müdahale sırasında hayatını kaybeden orman işçileri ve AKUT gönüllülerinin naaşları kimlik tespiti ve DNA incelemesi için Afyonkarahisar Devlet Hastanesi'nden Ankara Adli Tıp Grup Başkanlığı'na getirildi. Şehitlerin yakınları Adli Tıp'ın önünde gözyaşı döktü. Gerekli incelemenin ardından cenazeler ailelerine teslim edilecek.
Bakmadan Geçme
Alkol Masasında Kanlı Kavga
Saadet Partili Karataş: NATO, Küresel Sömürü Sisteminin Kolluk Gücüdür
Karne Hediyesi İle Okuma Alışkanlıkları Artacak
Afyonkarahisar POMEM’de Mezuniyet Gururu: Genç Polisler Yemin Etti
Afyon’a Bir Sanayi Sitesi Daha Kazandırılıyor
AK Partili Şahin: Belediye Başkanımız 40 Yıllık AK Partili Gibi