Şuhut'ta 'Polis Haftası' Kutlamaları Başladı
Türk Polis Teşkilatı'nın 180.'nci kuruluş yıl dönümü nedeniyle Afyonkarahisar'ın Şuhut ilçesinde tören düzenlendi.
Polis Haftası etkinlikleri çerçevesinde ilçe merkezindeki Atatürk Parkı’nda çelenk sunma programı yapıldı. İlçe Emniyet Müdürü Turgay Durdu tarafından anıta çelenk sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
Çelenk sunma töreninin ardından İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Jandarma Komutanlığı personeli Şuhut Şehitliği’ni ziyaret etti.
Bakmadan Geçme
Mısırlıoğlu’ndan Bayrak Mitingi Çağrısı: Parti Gözetmeksizin Tüm Vatandaşlarımızı Davet Ediyoruz
Şam’da Afyonkarahisar Gıda Fuarı Düzenlenecek
132 Yıllık Eğitim Çınarında Büyük Buluşma
Sağlıklı Yaşam Ligi 20 Bin Öğrenciyle Başladı, Gelecek Yıl Hedef 60 Bin
1985 Yılında Kaza Geçirdi, 2026 Yılında Gazi Unvanı Kazandı
Göleti El Birliğiyle Temizlediler
