Ücretli Otopark Uygulaması Başlıyor
Afyonkarahisar Belediyesi şehir merkezindeki ücretli otopark uygulamasının bugünden itibaren yeniden başlayacağını duyurdu.
Belediye'nin sosyal medya hesaplarından yapılan duyuruda, "10 Nisan 2025 Perşembe gününden itibaren Basın Caddesi, Karaman Mahallesi (Belediye çevresi) ve Ambaryolu (Kadınana Ortaokulu ve Migros arası) cadde otoparklarında ücretli tarifeye geçilecektir" bilgisine yer verildi.
Bakmadan Geçme
Afyon'da Trafikte Yeni Dönem: Gece Denetimleri Geliyor!
AFSÜ Beslenme Bölümü Akademisyenlerinin Bildirisi Birinci Oldu
Afyon, Karadeniz’e Döndü… Yine Yağış Var
AFSÜ’nün Öğretim Üyesi AB Çalışma Gruplarına Katılacak
Burun Estetiği Yaptıracaklar Dikkat! Uzmanlardan Hayati Uyarı!
Afyon’da Gazetecilere Yapay Zeka Eğitimi Verildi