Afyon Devlet Hastanesi'nin 30 Yıllık Emektarlarına Vefa
Afyonkarahisar Devlet Hastanesinin İdari Birimler Değerlendirme Toplantısı akabinde hastane hizmetlerinde 30 yıl boyunca emeği olan çalışanlara teşekkür belgesi takdim edildi.
Afyonkarahisar Devlet Hastanesinin idari birimlerinin faaliyetlerinin değerlendirilmesi, yürütülen çalışmaların gözden geçirilmesi ve kurumsal hedeflerin paylaşılması amacıyla düzenlenen İdari Birimler Değerlendirme Toplantısına; Afyonkarahisar Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Osman Acar, İdari ve Mali İşler Müdürü, yöneticiler ve çalışanlar katıldı.

Toplantıda, sağlık hizmetlerinin etkin ve kesintisiz şekilde sürdürülebilmesi için idari birimlerin yürüttüğü çalışmalar ele alınırken, kurumumun gelişimine katkı sağlayacak hedef ve projeler değerlendirildi.

Program kapsamında ayrıca kurumda 30 yıllık hizmet süresini tamamlayan çalışanlara, özverili emekleri ve değerli katkıları dolayısıyla teşekkür belgeleri takdim edildi.

Afyonkarahisar Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Osman Acar, yaptığı konuşmada şunları kaydetti: “Sağlık hizmetlerinin görünmeyen ancak en önemli yapı taşlarından birinin idari birimlerdir. Kurumumuzun başarısında emeği bulunan tüm çalışma arkadaşlarımıza katkıları ve emekleri dolayısıyla teşekkür ediyorum. Özellikle 30 yıl boyunca kurumumuza özveriyle hizmet eden personellerimizin emekleri her türlü takdirin üzerindedir. Kendilerine bu vesile ile gösterdikleri fedakârlık ve bağlılık için teşekkür ederim.”
Bakmadan Geçme




