Afyon'un 112 Acil Çağrı Merkezi Çalışmaları Yerinde İncelendi
Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nde temaslarda bulundu.
Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünü ziyaret ederek, yürütülün çalışmalar hakkında, İl Müdürü Tuncay Eroğul’dan brifing aldı.

Toplantıda; çağrı karşılama süreçleri, kurumlar arası koordinasyon ve acil durumlara müdahale çalışmaları konusunda bilgi alan Vali Aktaş, 112’de görevli personelle de görüşerek işleyişi yerinde denetledi.
Bakmadan Geçme
‘Yeni Eğitim Yılında Büyük Hedeflerle Buluşacağız’
Böcek Ailesi Faciasında Karar Çıktı
Kaçırılan Yöneticinin Aracına Takip Cihazı Takılmış
Almanya’da, Afyonkarahisar’ın Yatırım Potansiyeli Gündemde
Afyon’un Ünlü Markasından Almanya’da Dev Yatırım
1993'teki 5 Milyarlık Ödenekle Başlayan Süreç 32'inci Dönem Mezunlarına Ulaştı



