Aşureyi Başkan Vekili Kılıç Kardı
Afyonkarahisar'da '40 Hatimli Şifalı Aşure' için dua programı düzenlendi.
Afyonkarahisar Belediye Başkan Vekili Fatma Gamze Kılıç, Mevlevi Türbe Camii’nde düzenlenen programda 40 Hatimli Şifalı Aşure için gerçekleştirilen dua programına katıldı.
Mevlevi Türbe Camii'nde gerçekleştirilen etkinlikte, geleneksel olarak hazırlanan 40 Hatimli Şifalı Aşure'nin duası katılımcılarla birlikte yapıldı.
Programa katılan Belediye Başkan Vekili Fatma Gamze Kılıç, dua merasimine iştirak ederek vatandaşlarla bir araya geldi. Etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün önemine vurgu yapılırken, aşure geleneğinin toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli değerlerden biri olduğu ifade edildi.
