Başhekim Acar'dan, Hemşirelere Karanfilli Kutlama
Afyonkarahisar Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Osman Acar, hemşirelerin gününü karanfil dağıtarak kutladı.
Başhekim Acar, 12 Mayıs Hemşireler Günü kapsamında Afyonkarahisar Devlet Hastanesinde görev yapan hemşirelere karanfil takdim etti.
Başhekim Acar, fedakârlıkla görev yapan tüm hemşirelere emekleri, özverileri ve insan hayatına kattıkları değer için teşekkür ederek 12 Mayıs Hemşireler Günü’nü kutladı.


