Bayat'ta Sağlık Çalışmaları Ele Alındı
Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk, ilçe ziyaretleri kapsamında Bayat'a giderek Bayat Devlet Hastanesi'nde incelemelerde bulundu.
Müdür Öztürk, hastanede yürütülen çalışmalar hakkında hastane yöneticileriyle istişarelerde bulunarak değerlendirmeler yaptı.
Bayat Belediye Başkanı Halil İbrahim Bodur ve Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Opr. Dr. Mehmet Duran'ın da eşlik ettiği ziyarette, Müdür Öztürk, hayırseverlerin katkılarıyla yapılacak ek bina inşaatının planlandığı alanda da inceleme ve keşif gerçekleştirdi.
