• Haberler
  • Genel
  • Çukura Düşen İnek Olayında Belediye'den Açıklama Var

Çukura Düşen İnek Olayında Belediye'den Açıklama Var

Kayıhan Belediye Başkanı Mustafa Demiray, 'çukura düşen inek' olayı ile ilgili açıklama yaptı

Kayıhan Belediye Başkanı Mustafa Demiray, ‘İnek, Belediye’nin kazdığı çukura düştü’ haberleri dolayısıyla açıklama yaptı. Başkan Demiray, “Bugün akşam saatlerinde bazı sosyal medya kullanıcılarının, Pınar Mahallemizde meydana gelen kanalizasyon arızasına yönelik yürütülen çalışmalarla ilgili yaptıkları paylaşımlar üzerine bu açıklamanın yapılması gerekli görülmüştür. Kazı yapılan bölgede, kasaba sakinlerimizden Ahmet Karakaya’nın belediyemize müracaatı sonrası çalışmalar başlatılmıştır. Çalışmalar akşam saat 20.30’a kadar sürmüş, ancak tamamlanamaması nedeniyle yol güvenlik amacıyla iki taraflı olarak şeritlerle kapatılmıştır” dedi.

Çukura Düşen İnek Olayında Belediye'den Açıklama Var

Başkan Demiray, “Belediye ekiplerimizin bölgeden ayrılmasının ardından, güvenlik şeritlerinin kim veya kimler tarafından koparıldığı bilinmemekle birlikte, kazı yapılan bölgede talihsiz bir olay yaşanmıştır. Bölgeye düşen hayvanın boynunda zincir bulunduğu, ayrıca bazı vatandaşlarımız tarafından olay öncesinde hayvana yönelik ‘sür, sür’ şeklinde seslerin duyulduğuna dair beyanlar alınmıştır. İlgili video kayıtları ile çekilen ve koparılan güvenlik şeritlerine ait görseller duyurumuzun altında paylaşılmıştır. Takdir, değerli Kayıhan halkımızındır” ifadelerine yer verdi.

Kocatepe Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme