Gençlerin Resim Sergisi Beğenildi
Osmangazi Anadolu Lisesi öğrencilerinin yıl boyunca emek vererek hazırladığı eserlerden oluşan yılsonu resim sergisi, okulun spor salonunda düzenlenen programla sanatseverlerin beğenisine sunuldu.
Sergi açılışında; Afyonkarahisar İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ahmet Ataş, Şube Müdürleri Hasan Ali Ece ve Üçler Yıldırım ile birlikte çok sayıda davetli katıldı.
Öğrencilerin ortaya koyduğu başarılı çalışmalar, ziyaretçiler tarafından beğeniyle incelendi.
Bakmadan Geçme
Bakan Göktaş’ın Paylaşımında İki Afyon Ayrıntısı
Yeşilay’ın 13. Bisiklet Turu Afyonkarahisar’da Gerçekleştirildi
Milletvekili Arslan, Okullardaki Olayları İncelemek İçin Sahada
Afyon’da Düzenlenen Şampiyonada Namağlup Gurur!
MHP’de Önümüzdeki Dönemin Çalışmaları İstişare Edildi
MHP Milletvekili Taytak Mermer Fuarı’nı Daha Güçlü Noktalara Taşıyacağız


