Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığı 54 Personel Alacak
Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığına 54 personel alımı yapılacak.
Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığından konu hakkında yapılan açıklamada; Başkanlığa bağlı birimlerde istihdam edilmek üzere ilgili yönetmeliğe istinaden çeşitli unvanlarda 54 personel alımı gerçekleştirileceği bildirildi.
Adaylar için son başvuru tarihi 1 Ağustos 2025 olarak ilan edildi.
Bakmadan Geçme
Kalemleriyle Eğitim Dünyasına Değer Katan Öğretmenler
Afyonkarahisar’da Göğüs Kabartan Başarı
Büyük Vurgunu Afyon Polisi Önledi
Afyon’da Avm’deki Görüntüler Gündem Olmuştu: Gözaltına Alındı
Milli Görüş’te İttifak Açıklamasından Sonra İlk Fotoğraf Çin’den Geldi
Kaymakam Türker, Piste Çıkıp Yeni Evlenen Çiftin Mutluluğuna Ortak Oldu