• Haberler
  • Eğitim
  • 'Yeni Eğitim Yılında Büyük Hedeflerle Buluşacağız'

'Yeni Eğitim Yılında Büyük Hedeflerle Buluşacağız'

Afyonkarahisar İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci, tüm eğitim camiasına sağlıklı, huzurlu, mutlu ve bereketli bir tatil diledi. Sünnetci, 'Yeni eğitim öğretim yılında aynı heyecanla, aynı inançla ve daha büyük hedeflerle yeniden buluşmayı temenni ediyorum.' dedi.

Afyonkarahisar İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci, yılsonu dolayısıyla mesaj yayımladı.

“ŞİMDİ BİRAZ DİNLENME ZAMANI”

Bir eğitim öğretim yılı daha geride bırakılırken, büyük bir emeğin, sabrın ve güzel hatıraların sevincinin yaşandığını ifade eden Müdür Sünnetci, “Bir yıl boyunca sınıflarımızda bilgiyle birlikte sevgi, saygı, dostluk ve umut da büyüdü. Çocuklarımızın gözlerindeki heyecana, öğretmenlerimizin fedakârlığına, velilerimizin desteğine hep birlikte şahit olduk. Bu nedenle bugün sadece bir dönemin sonunu değil, aynı zamanda nice güzel başarının ve kıymetli kazanımın gururunu da yaşıyoruz. Her biriniz, bizler için ayrı bir değersiniz. Kimi zaman bir başarınızla, kimi zaman gösterdiğiniz gayretle, kimi zaman da güzel davranışlarınızla bizleri mutlu ettiniz. Unutmayın ki hayat; sadece sınavlardan, karne notlarından ibaret değildir. Asıl başarı; iyi insan olabilmekte, paylaşabilmekte, vatanını ve milletini seven, değerlerine sahip çıkan bireyler olarak yetişebilmektedir. Sizlerin hayalleri, umutları ve azmi, Türkiye Yüzyılı vizyonunun inşasındaki hedeflerimizin en güçlü teminatı, tuğlasıdır. Şimdi biraz dinlenme, yeni güzellikler keşfetme zamanıdır. Tatilde bol bol kitap okuyun, büyüklerinizi ziyaret edin, arkadaşlarınızla oyun oynayın, doğayla iç içe olun ve kendinize yeni hedefler belirleyin. Çünkü öğrenmek sadece okul sıralarında değil, hayatın her anında devam eden güzel bir yolculuktur” dedi.

“ÖĞRETMENLER GELECEĞİ ŞEKİLLENDİREN REHBERLER”

Mesajının devamında öğretmen meslektaşlarına seslenen Müdür Sünnetci, “Kıymetli öğretmenlerimiz; Bir yıl boyunca çocuklarımızın geleceği için gösterdiğiniz özveri, sabır ve gayret için her birinize gönülden teşekkür ediyorum. Sizler, sadece bilgi aktaran değil; gönüllere dokunan, umut aşılayan ve geleceği şekillendiren rehberlersiniz. Eğitim ordumuzun fedakâr neferleri olarak ortaya koyduğunuz emekler, milletimizin yarınlarına yapılan en kıymetli yatırımdır” ifadelerine yer verdi.

“VELİLERİMİZLE AYNI HEDEFE YÜRÜMEKTEN MUTLULUK DUYDUK”

Öğrenci velilerine de hitap eden Müdür Sünnetci, sözlerini şöyle tamamladı: “Değerli velilerimiz; Çocuklarımızın yetişmesinde okul-aile iş birliğinin önemini bir kez daha hissettiğimiz bu süreçte, gösterdiğiniz ilgi, destek ve güven için teşekkür ediyorum. Eğitimin güçlü bir gönül birlikteliğiyle başarıya ulaştığına inanıyor; sizlerle aynı hedefe yürümekten mutluluk duyuyorum. Geride bıraktığımız eğitim öğretim yılı boyunca ilimizde elde edilen her başarıda öğrencilerimizin heyecanı, öğretmenlerimizin emeği, yöneticilerimizin gayreti ve velilerimizin desteği vardır. Hep birlikte büyük bir aile olduğumuzu bir kez daha gösterdik. Bu vesileyle; tüm eğitim camiamıza sağlıklı, huzurlu, mutlu ve bereketli bir tatil diliyor; yeni eğitim öğretim yılında aynı heyecanla, aynı inançla ve daha büyük hedeflerle yeniden buluşmayı temenni ediyorum.  Geleceğe dair umudumuz da, gücümüz de sizlersiniz.”

Kocatepe Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme