Yeşil Vatanı Korumak Hepimizin Görevi
81 ilde eş zamanlı gerçekleştirilen #OrmanBenim etkinliğinde, Afyonkarahisar İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri ve çalışanları yerlerini aldı.
Orman yangınlarına sebep olabilecek atıkları doğadan temizleyerek hem çevreye sahip çıkıldı hem de farkındalık oluşturuldu.
Etkinlik sırasında, “Yeşil vatanı korumak hepimizin görevidir. Daha temiz, daha güvenli ve daha yeşil yarınlar için hep birlikte ormanlarımızı temiz tutalım” mesajı vurgulandı.
Bakmadan Geçme
Afyon'da Trafikte Yeni Dönem: Gece Denetimleri Geliyor!
AFSÜ Beslenme Bölümü Akademisyenlerinin Bildirisi Birinci Oldu
Afyon, Karadeniz’e Döndü… Yine Yağış Var
AFSÜ’nün Öğretim Üyesi AB Çalışma Gruplarına Katılacak
Burun Estetiği Yaptıracaklar Dikkat! Uzmanlardan Hayati Uyarı!
Afyon’da Gazetecilere Yapay Zeka Eğitimi Verildi



