Afyonkarahisar Devlet Hastanesi Hemşireleri Sertifikalarını Aldı
Afyonkarahisar Devlet Hastanesi bünyesinde düzenlenen 13. Dönem Yoğun Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı başarıyla tamamlandı.
6 Nisan – 20 Mayıs 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen eğitim programına katılan 16 kursiyer, teorik ve uygulamalı eğitim süreçlerini başarıyla tamamlayarak sertifikalarını almaya hak kazandı.
Afyonkarahisar Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Osman Acar, sağlık hizmetlerinde nitelikli insan gücünün yetiştirilmesine katkı sağlayan eğitim programında emeği geçen tüm eğitmenlere ve kursiyerlere teşekkür etti.
Bakmadan Geçme
MHP’de Önümüzdeki Dönemin Çalışmaları İstişare Edildi
MHP Milletvekili Taytak Mermer Fuarı’nı Daha Güçlü Noktalara Taşıyacağız
Afyon'da Dehşete Düşüren Köpek Saldırısı
Afyonkarahisar'da Görenleri Hayrete Düşüren Güvenlik Önlemi
Göbel Ailesinin Acı Günü
Milli Maçı Afyon'da Binlerce Kişi Birlikte İzledi
