Sezer Küçükkurt

Bunun adı hazımsızlık değil, Hasımlık

Sezer Küçükkurt

Burcu-Yasin Köksal çiftinin Kocatepe Gazetesi ve şahsıma yönelik hasmane tutumları artık sadece Afyonkarahisarımızın değil, tüm ülkenin malumu…

Önce tehdit ve korkutma ile başlattıkları süreci sonrasında işyerimizi mühürleme, para cezası ve sonrasında hapis cezası istemi ile sürdürdüler. Yüce Türk Yargısı bunların her hamlesinde bizim haklılığımız teyid ve tescil ederken, güç zehirlenmesi ile işi başka bir boyuta taşıyarak Kocatepe Gazetesi binasının önünü eşi-benzeri-emsali görülmemiş bir şekilde kazıp, bizleri mağdur etmeye çalıştılar.

“Vatandaşın talebi var” gerekçesinin ardına sığınarak yaptıkları bu kasti çalışmanın sebebinin Burcu Köksal ile Uşak’ın yolsuzluk ve ahlaksızlıktan görevinden alınıp cezaevine gönderilen Uşak Belediye Başkanı Özkan Yalım’ın birlikteki fotoğrafını yayınladığımız için olduğunu biz biliyorduk.

Ama belli bir kesim “Belediye çalışma yapmasın mı kardeşim?” diyerek bunların kasti/hasmane/düşmanca tavrını aklamaya çalışıyorlardı.

Dün yapılan son Belediye Meclisi toplantısında Burcu Köksal yapılan kazı çalışmasının ve açılan hendeğin Özkan Yalım ile birlikte fotoğrafının yayınlanmasının bedeli olduğunu itiraf etti.

BİR KONU ANCAK BU KADAR SAPTIRILABİLİR

Burcu Köksal işi o kadar ileriye götürdü ki, ilimize yeni atanan, yaşananlarda hiçbir dahli olmayan Afyonkarahisar Valimiz Naci Aktaş Beyefendi’yi bile suçlayıcı tavır içerisine girdi. “Özkan Yalım ile benim fotoğrafım varsa o zamanki Uşak Valisi Naci Aktaş beyin de fotoğrafı var” diyerek konuyu acayip bir şekilde saptırmaya çalıştı.

Burcu Hanım’ın öfkesi zihnini kapatıyor sanki çoğu zaman. Bugün Uşak’ta yapılan operasyonlarda Devlet’in yakın geçmişte Uşak’taki temsilcisi olarak Sayın Vali Naci Aktaş Bey’in bilgisi olmadığını düşünmek için cehaletten öte başka hasletler gerekir insana.

Burcu Köksal’ın içerisinde bulunduğu ruh halini şaşkınlık ve endişe içerisinde izledik!. Allah sağlık, selamet versin, doğru istikamet versin kendilerine…

BAYKARA’NIN HİZMET ELEŞTİRİSİNDEN SONRA KONU BİZE GELİVERDİ

MHP Belediye Meclis üyesi Halil İbrahim Baykara “Seçim biteli 2 yılı tamamladık, üçüncü yılımıza girdik. İnşallah önümüzdeki dönemde yaptığımız her şey daha kalıcı, daha güzel, 20-25 sene sonra anılacak eserlerle dolu olur. Geçtiğimiz 2 yılda park, bahçe, sosyal tesisler falan çok güzel ama bence bunlar basit. Keşke geçtiğimiz dönemdeki gibi Akarçay gibi, battı çıktılar gibi şeyleri yapabilsek daha takdire şayan olurdu. Keşke yapılmasaydı dediğimiz bazı şeyler oldu. O konuya girmeyeceğim. Ama olumsuz şeylerin bir daha yapılmaması adına dile getiriyorum. Kaldırım çalışması ya da kanalizasyon patlağı filan diye insanların giriş kapılarının kazılması doğru değildi” dedi.

Ondan sonra olanlar oldu…

Baykara’nın sözünü kesen Burcu Köksal, “Ama altyapıyı yenilemek zorundayız. Bize gelen şikayetleri değerlendirmek zorundayız. O kişi bu tepkiyi evinin önü kazılırken verseydi. Belediye altyapıyı yapmak zorunda, bir yerde şikayet varsa ben oraya müdahale etmek zorundayım. Ben hangi sokakta kaldırım hangi yerde altyapı çalışması var, sokak sokak bunu bilemem. Hepsini bilmemiz mümkün değil. Keşke aynı tepkiyi bir belediye başkanı tutuklandığında benimle aynı fotoğrafı koyduğunda da aynı tepkiyi göstermiş olsaydınız. O zaman samimiyetinize inanırdım. O belediye başkanı herkesi ziyaret etti. Valimiz Naci bey Uşak valisi iken onunla çekilmiş fotoğrafları da var. Ama tutup Burcu Köksal ile olan fotoğrafı kötü niyetli olarak konuluyor. Keşke belediyenin altyapı çalışmasını eleştirmeden önce o arkadaşınıza deseydiniz ki bu ne alaka öyle bir algı yürütüyor deseydiniz ben o zaman sizin iyi niyetinize inanırdım” dedi.

***

Bak hele sen!... Belediye Başkanı bizim de bir sakini olduğumuz 12 daireli apartmanımızın tıkalı kanalizasyonunu açtığını bile başımıza kakar olmuş. Yaklaşık 2 ay önce Gazlıgöl caddesi üzerinde bulunan ve bizim tek bir dairesinde oturduğumuz apartmanımızın kanalizasyonu tıkanmış, bu tıkanıklığın bir kısmı Belediye ekipleri tarafından, bir kısmı da özel şahıslarca giderilmişti. O zaman da takip altında imişiz demek ki… Demek bu fotoğrafı o zaman yayınlamış olsaydık bizim apartmanın kanalizasyon hizmeti de Köksal’ların bize olan kin ve nefretlerine kurban gidecekti. Ucuz atlatmışız neyse ki…

Dünkü toplantıda Halil İbrahim Baykara, “Başkanım ben sizin şahsınızla ilgili olumsuz bir şey düşünmedim. Şahsına yapıldıysa onu mahkemeye verirsin, belediye faaliyeti olarak yapılması doğru değildi. O şekilde kazılmaz. Müdahaleye itirazımız yok ama o şekilde olmaz. Adamın giriş kapısına kadar yapılmaz” dedi.

AK Parti Grup Başkanı Bülent Eser ise “Orayı kazanlar sizi sabote etmiş sayın başkan” dedi.

FETÖCÜLERİ VE PKK’LILARI UZAKTA ARAMA BURCU BAŞKAN

Sinirli ve bağıran üslupla sözlerine devam eden Burcu Köksal, bağıra bağıra yaptığı konuşmasına şöyle devam etti:

 “Vatandaş cebinde para bulamadığı için gidip Devrane’de çay içiyor 2 TL’ye. Bunlardan haberiniz var mı, insanların yaşadığı ekonomik sorunlara bakın. Yeter ya, seçildiğimiz günden beri hazmedemedi, kişisel husumeti var. Onlarla muhatap olmayacağım. Suç duyurusunda bulundum. Benim başıma bir iş gelirse FETÖCÜLER, PKK’lılar ve devlet düşmanları tarafından gelecek, buradan ilan ediyorum. Benim boğazımdan bir kuruş haram lokma geçmedi. Ben Türkiye cumhuriyetine canımı veririm, var mı o arkadaşınızda o kadar yürek. FETÖ taktikleri ile gelmeyin üzerime.”

Bunun adı hazımsızlık değil, Hasımlık

Köksal bu cümleleri sarf ederken yanda gördüğünüz fotoğraf karesi geldi aklıma. Hani Burcu Köksal Milletvekili iken TBMM’nin çatısı altında PKK’nın destekçisi DEM Partililer ile her türlü ahlaksızlığı savunan LGBT’lilere destek veren bir açıklamada bulunmuştu.

DEMliler, LGBT’liler ve Burcu Köksal hep birlikte bu pozu vermişlerdi. Sesimizi duyarabilseydik, “Sayın Köksal bahsettiğiniz kişileri uzakta aramayın” diyecektik ama bizim sesimizi duysa da, başka türlü anlar diye bu niyetimizden vaz geçtik.

FETÖ meselesine gelince… Sayın Başkan, yine hemen yanı başınızdaki bazı isimleri FETÖ konusunda bir muhasebeye çekmelisiniz çok geç olmadan. Başınıza bunlar yüzünden bir şey gelmesini zinhar istemeyiz. Sizi masumane uyarıyoruz. Çevrenizde FETÖ bağlantısı olanların bulunduğunu, Başkan seçildiğiniz ilk günlerde sizi seven basın mensupları dile getirilmişti. O nedenle siz ismi geçen bu kişilere karşı aman ha dikkatli olun. FETÖCÜLER yanıbaşınızda imiş. Sizi sevenler öyle diyorlar çünkü…

BELEDİYE İMKANLARI İLE DÜŞMANLIK

Halil İbrahim Baykara, “Benim burada kabul etmediğim tek bir şey var. Kişisel sorunlarınıza keşke Belediye imkanlarını kullanmasaydınız” dedi.

Burcu Köksal sözlerini şöyle sürdürdü:

“Belediye imkanları kullanılmadı kardeşim, ben orda altyapı çalışması yapacağım, yapmayınca suç yapınca suç. Siyasette hiçbir zaman bel altı vurmadım. Sizin arkadaşınız anam, babam, eşim, çocuğum, çoluğum yazmadığı hiçbir şey kalmadı. Benim eşimle uğraşmayacak. Delikanlı ise adamsa Burcu Köksal belediye başkanı. Ben o kişinin eşiyle uğraşmıyorum. Kimsenin ailesi ile uğraşmıyorum. Aile kutsaldır benim nezdimde arkadaşınız kutsalı da bilmiyor tanımıyor. Benim kırmızı çizgim, demek ki onun değil. Delikanlı olan benim anamı, babamı, eşimi, bırakacak benimle uğraşacak. Yasin ile ilgili yazmadığı bir şey kalmadı. Yargıya gidiyoruz. Benim güvenecek kimsem yok, birileri gibi sırtımı birilerine yasladım demiyorum.” 

Bunlara tek tek cevap vermem gerekiyor:

Bak Burcu hanım! Belediye’nin imkanları ya da siyasi gücün olmasa benim saçımın teline zarar veremezsin. Ha, o güç elindeyken de yapabildiğin bu kadar işte, varsa ötesi onu da yaşarız. Bunu böyle bilesin.

Yaptığınız tamamen Belediyenin işçisini, kepçesini, kamyonunu, kazmasını, küreğini kullanarak Kocatepe Gazetesi’ne ve bana yapılan bir saldırıdır. Hiç mi su arızası görmedi bu memleket, hiç mi kanalizasyon arızası yaşanmadı bu sokaklarda?

Hangi işyerinin önü sıfıra sıfır, giriş çıkışı engelleyecek şekilde ve milimetrik hesaplanmışçasına kazılıp, öylece bırakıldı? Şimdi kalkıp diyorsunuz ki hizmet etmeyelim mi? Bu sizin yaptığınızı hizmet değil düşmanlıktır.

Hadi diyelim ki dediğiniz gibi su ya da kanalizasyon arızası vardı orada. Açtığınız hendeği kapatmaktan aciz misiniz? Hadi hendeği de kapatamadınız, üstüne eğreti bir geçit de mi koyamadınız ki, işyerimize girip çıkabilelim?

BU SÖZLERİ YASİN BEY’E DE SÖYLEMELİSİNİZ

Diyorsun ki Burcu Hanım, “Eşimle uğraşmayın. Belediye Başkanı benim”

Çok haklısınız ama bunu bizden daha ziyade Yasin Bey’e söylemeniz lazım. Yasin Bey’in Belediye’ye alınan personelden, imar meselelerine kadar, spor kulüplerinden Yüntaş’a kadar her alana ilgisi olduğunu bu memlekette bilmeyen var mıdır acaba? Siz eşinizin bu işlere müdahalesine engel olsaydınız, bu memleket Yasin Bey ile muhatap olmaya çok meraklı değildi hani. İnsanlar sizi seçmişlerdi, Yasin Bey’i değil…

Belediye bünyesinde Yasin Bey’in akrabası ya da hemşehrisi olan kaç çalışan olduğunu da  uygun bir zamanda açıklarsanız biz ve herkes öğrenmiş olur sayenizde…

İŞTE ORADA DUR BURCU HANIM!

Yine diyorsunuz ki “Ölmüş babamı, anamı, evladımla ilgili yazmadıkları şey kalmadı”.

İftiranın daniskası budur.

Rahmetli babanız rahmetli İsmail Hoca ile ilgili, evladınız ile ilgili bir kelimemizi ispatlayın. Bulamazsınız. Anneniz ile ilgili bir konuyu ise seçim döneminde AK Partili isimler dile getirdi, Kocatepe de onların bu sözlerini haber olarak işledi. Hepi-topu budur…

Ne demiş atalar, dil söyler saklanır, baş buna katlanır. Belagat şehvetine kapılıp, ağzınızı oraya buraya eğmeyin.

“Delikanlı olan” diye sarf ettiğiniz sözlerin muhatabı eğer biz isek… “Delikanlılığımızı” her türlü ispata da hazırız.

Haddinizi biliniz!...

 

Yorumlar 1
Ali Küçükkartal 03 Nisan 2026 13:43

Geçmiş olsun Sezer Abi. Tüm varlığımla uğradığınız sistematik zulme karşı yanınızdayım….

Yazarın Diğer Yazıları