M. Emin Birliktir
Yağmur, seni bekleyen bir taş da ben olsaydım,
Çölde seni özleyen bir kuş da ben olsaydım,
Dokunduğun küçük bir nakış da ben olsaydım,
Sana sırılsıklam bir bakış da ben olsaydım,
Uğrunda koparılan bir baş da ben olsaydım,
Bahîra’dan süzülen bir yaş da ben olsaydım,
Okşadığın bir parça kumaş da ben olsaydım,
Senin için görülen bir düş de ben olsaydım,
Yeryüzünde seni bir görmüş de ben olsaydım,
Senin visalinle bir gülmüş de ben olsaydım,
Sana hicret eden bir Kureyş de ben olsaydım,
Damar damar seninle, hep seninle dolsaydım,
Bâtılı yıkmak için kuşandığın kılıcın,
Kabzasında bir dirhem gümüş de ben olsaydım…
………
Efendimiz in isminin geçtiği bir yazıda, murdar zihniyetli foseptik çukurunu anmaktan hicap duyuyorum lakin tarihe not düşmek adına bir kaç kelam etmeyi kendime borç addediyorum…
Leman ve türevleri…
Siz…;
Bu toprakların çocuğu değilsiniz…
Bu milletin bir ferdi asla olamazsınız…
Bu mutena gönül ikliminin evladı değilsiniz
Siz küresel çetelerin fonladığı ooo…perasyon çocuğusunuz…
…….
Biz seni seviyoruz yâ Resulallah… bu millet sana aşkla bağlı yâ HabibAllah…Anadolu insanı senin yolunun muti ve sadık bir neferidir yâ NebîAllah…
……..
Essalatü vesselamü aleyke ya Resulallah,
Essalatü vesselamü aleyke ya Habiballah,
Essalatü vesselamü aleyke ya Seyyidel-evveline vel-âhirin….
Veselamünalel mürselin velhamdülillahi rabilalemin